جمعه ٢٧ مهر ١٣٩٧
هموطنان می توانند نسبت به واریز وجوه نقدی خود (به نفع مردم استان سیستان و بلوچستان) به شماره حساب 66666 نزد بانک های ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک اقدام کنند. همچنین شماره کارت های 6104337580000378 و 5892101231510872 و 5029387010011879 به ترتیب نزد بانک های ملت، سپه، دی و همچنین سامانه USSD بر روی تلفن های همراه به آدرس «#5151*733*» جهت واریز وجوه کمک های مردمی بابت برنامه های امدادرسانی و بحران خشکسالی استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است. مردم ایران می‌توانند با ارسال عدد 4 به شماره 2099999 روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب‌دیدگان از خشکسالی در نواحی جنوب شرق کشور کنند.
 


  چاپ        ارسال به دوست

مدیرکل روابط عمومی هلال احمر در نشست سراسری روابط عمومی های هلال احمر:

تقویت روابط عمومی های جمعیت هلال احمر، بدون تقویت ادارات استانی و سازمانی ممکن نخواهد بود.



نشست سالانه روابط عمومی های جمعیت هلال احمر با هدف دستیابی به انسجام و هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی های هلال احمر در سراسر کشور و ارایه پیشنهادات و انتقادات برای سیاست گزاری ها و برنامه های آتی 
 به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این نشست که با حضور مسئولان روابط عمومی سازمان ها و استان های هلال احمر به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، بر ضرورت تقویت ادارات روابط عمومی استان ها و سازمان ها تاکید شد. 
اسماعیل رمضانی، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب و اشاره به اینکه با نگاه ستادی نمی توان به نقطه هدف رسید، اظهار کرد: باید بپذیریم که همه ما یک خانواده ایم و ضروری است  تا با کمک هم، مرزها را از میان ادارات کل، سازمان ها و استان ها برداشته و به فهم و نگاه مشترک برسیم، چراکه برند نود و چند ساله هلال احمر تفکیک ناپذیر است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیران ارشد فعلی جمعیت هلال احمر رسانه و فعالیت رسانه ای را به خوبی می شناسند و در این زمینه دغدغه دارند،  افزود: بر این اساس انتظار آنها از روابط عمومی های جمعیت بسیار زیاد است و بنابراین برای برآورده کردن این انتظارات، باید تلاش های خود را دوچندان کنیم.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست سالانه روابط عمومی های هلال احمر افزایش هماهنگی و انسجام بیشتر در برنامه های اجرایی است، خاطرنشان کرد: از برنامه های پیش روی جمعیت هلال احمر که روابط عمومی ها در آن نقش اساسی دارند، اطلاع رسانی و هماهنگی برنامه حج امسال است و لذا روابط عمومی استان ها باید برای بهره برداری از این ظرفیت برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
وی با اشاره به آغاز عملیات  اجرایی رسیدگی به نقاط محروم و مناطق کم برخوردار جنوب شرق کشور، گفت: در این زمینه کمپین "نذر آب" تشکیل شده و ضروری است تا تمامی مدیران روابط عمومی هلال احمر در کشور کمک کنند تا شاهد اتفاقات خوشایندی در به ثمررسیدن این کمپین برای کمک به مناطق درگیر خشکسالی کشور باشیم.
رمضانی با تاکید بر نقش مهم اطلاع رسانی روابط عمومی های هلال احمر در طرح های امداد و نجات تابستانه و فعالیت های تابستانه حوزه جوانان، یادآور شد: این برنامه ها به عنوان بزرگترین خدمات و طرح های فوق برنامه هلال احمر ، باید از سوی روابط عمومی ها به خوبی پوشش داده شود.
وی به ابزارهای رسانه ای اطلاع رسانی در اختیار جمعیت هلال احمر و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها، اشاره و عنوان کرد: وظایف روابط عمومی استانها و سازمان ها را برای تقویت استفاده از این ابزارهای رسانه ای نباید نادیده گرفت و از جمله این ابزارها نشریه پیام هلال که به شکل منسجم تری در حال انتشار است و همچنین سایت جمعیت هلال احمر و زیرمجموعه های آن در استان ها است.
رمضانی به ضرورت ساماندهی زیرمجموعه های استانی سایت جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: شکل و شمایل سایت جمعیت به زودی تغییر خواهد کرد و اکنون به صورت آزمایشی بارگذاری شده و در دست ارزیابی است، به علاوه طرح باشگاه خبرنگاران هلال احمر را به جد دنبال می کنیم و برنامه تلویزیونی روزانه ای به نام ساعت صفر در دست تهیه است که به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد و تامین محتوای اصلی آن بر عهده روابط عمومی ها است.
وی بر ضرورت افزایش فعالیت روابط عمومی ها در زمینه آموزش همگانی اشاره کرد و گفت:  بر این اساس باید تلاش بیشتری در این زمینه داشت و خروجی رسانه ای این موضوع در دستور کار روابط عمومی ها است که با تعامل بیشتر و هماهنگی با معاونت آموزش، محقق خواهد شد.


١٨:١٠ - چهارشنبه ٣ مرداد ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٨٢٦٩    /    تعداد نمایش : ٢٧



خروج